مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 12:022022-08-14سياسي

تشکل ها و مشارکت های اجتماعی در دوران کرونا نمود بیشتری پیدا کرد


نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه تشکل ها و مشارکت های اجتماعی در دوران کرونا نمود بیشتری پیدا کرد، گفت: امور خیریه و مشارکت های اجتماعی در حوزه سلامت و درمان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله علی خاتمی، در آیین نکوداشت روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی، اظهار کرد: مسؤولین استان های بزرگ و برخوردار کشور در بازدید از مراکز خیریه استان زنجان، اظهار تعجب و شگفتی می کنند و مشارکت مردم در ایجاد مجموعه های خیریه را تحسین می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه انسان ها همچون دانه های تسبیح به یکدیگر متصل و مرتبط هستند، تصریح کرد: مشارکت های اجتماعی و ایجاد تشکل ها نه تنها برای ارتقای جامعه، موثرند، بلکه وجود آن ها ضروری است.

وی با بیان اینکه تشکل ها و مشارکت های اجتماعی در دوران کرونا نمود بیشتری پیدا کرده است، ادامه داد: امور خیریه و مشارکت های اجتماعی در حوزه سلامت و درمان، هم باعث ایجاد حس همبستگی و آرامش در جامعه می شود و هم مانع نزول بلایا در اثر دعای مظلومان و محرومان خواهد شد.

وی افزود: به عقیده جامعه شناسان، انسان ذاتا اجتماعی خلق شده و یکی از ابعاد اجتماعی بودن، نیاز انسان ها به یکدیگر است، چرا که هیچکس قادر نیست به تنهایی همه نیازهای خود را رفع کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکل ها و مشارکت های اجتماعی در دوران کرونا نمود بیشتری پیدا کرد

تشکل ها و مشارکت های اجتماعی در دوران کرونا نمود بیشتری پیدا کرد