مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 11:372022-08-14سياسي

انتقاد رییس پلیس راهور از وزارت بهداشت و خودروسازان/ جان مردم برای تان مهم باشد


رییس پلیس راهور انتظامی کشور از عملکرد وزارت بهداشت و خودروسازان انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار سید کمال هادیان فر رییس پلیس راهور انتظامی کشور در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار و تقدیر از  نقش خبرنگاران در اطلاع رسانی  به مردم به روند تصادفات پرداخت و گفت: تصادفات تعارف بردار نیست و به عواملی چون عوامل انسانی، خودرو ، جاده و قانون بر می گردد؛ آن جایی که فردی می گوید می زنم دیه می دهم نشان می دهد که قانون مشکل دارد.

رییس پلیس راهور فراجا گفت: امروز سبد ورودی خودرو مانند دهانه قیف شده چراکه همه می خواهند خودرو تولید کنند اما به ته قیف توجه نمی کنند.

  رییس پلیس راهور انتظامی کشور تصریح کرد: تا کی باید تعارف کرده و حرف نزنیم، سال 83، پنج هزار و 200 نقطه حادثه خیز داشته  و زمانی هم که من آمدم همان تعداد نقاط وجود داشت، آن موقع هم می گفتند به خاطر تولید ملی اسم خودرو را نیاورید و هرروز در این نقاط تصادف می دهیم؛ تصادف هر روز است تا برایش فکر عاجلی شود و همه دولتها مسوول بوده و رسیدگی نکردند .

وی افزود: در جلسه با رییس جمهور من به ایشان گفتم همین که دولت بخواهد در این زمینه وارد شود  50 درصد قضیه حل است فقط باید از دستگاه ها تکلیف بخواهید  اصلا چرا وزارت بهداشت کاری برای ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد رییس پلیس راهور از وزارت بهداشت و خودروسازان/ جان مردم برای تان مهم باشد

انتقاد رییس پلیس راهور از وزارت بهداشت و خودروسازان/ جان مردم برای تان مهم باشد