مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 11:272022-08-14سياسي

موج مقاومت از جنبش های کوچک به یک قطب در کنار قطب های بین المللی تبدیل شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امهز نماینده حزب الله لبنان در تهران در نشست گرامیداشت روز مقاومت اسلامی که از سوی مجمع بین المللی اساتید مسلمان دانشگاه ها و در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد، - نماینده حزب الله لبنان در تهران گفت: ما از یک موج مقاومت صحبت می کنیم که انقلاب اسلامی آن را شروع کردو امروز این موج از جنبش های کوچک به یک قطب در کنار قطب های بین المللی تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امهز نماینده حزب الله لبنان در تهران در نشست گرامیداشت روز مقاومت اسلامی که از سوی مجمع بین المللی اساتید مسلمان دانشگاه ها و در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد، گفت: بعد از توافق ننگین کمپ دیوید که توسط جمال عبدالناصر و انور سادات رقم خورد و در آن بازه که شاهد شکست های متوالی کشور های اسلامی بودیم انقلاب اسلامی ظهور کرد و خون تازه ای در رگ های مقاومت جوشید.

وی افزود: در دوره ای مقاومت ها در لبنان از سوی گروه های چپ گرا و کمونیستی صورت می گرفت، اما این مقاومت ها اثرگذار نبود البته مردان مسلمانی هم بودمد که در برابر تجاوزات متجاوزین مقاومت می کردند و در راس آن ها جنبش امل بود.

با این اوصاف در آن دوران امام خمینی، چون زمینه را در لبنان مناسب می دید افرادی از سپاه را برای کمک به مقاومت فرستاد تا به آن ها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج مقاومت از جنبش های کوچک به یک قطب در کنار قطب های بین المللی تبدیل شده است

موج مقاومت از جنبش های کوچک به یک قطب در کنار قطب های بین المللی تبدیل شده است