مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 11:222022-08-14سياسي

هفدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی در اردبیل برگزار شد


هفدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی ویژه کارکنان، بازنشستگان و خانواده های آنان در صدا و سیمای مرکز اردبیل برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، هفدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی همزمان و به صورت سراسری با قرائت قرآن ویژه کارکنان، بازنشستگان و خانواده های آنان در صداوسیمای مرکز اردبیل، برگزار شد.

علی ملااحمدی مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل اظهار کرد: این مسابقات به منظور توسعه و نشر آموزه های دینی در جامعه، ضرورت انس با قرآن کریم و فراگیری آن در بین کارکنان مرکز و خانواده های آن ها برگزار شد و انتظار می رود با برنامه ریزی مناسب زمینه افزایش هرچه بیشتر تعداد شرکت کنندگان در مسابقات قرآنی تا سال آینده مهیا شود.

وی با بیان اینکه مردم استان اردبیل به عنوان مردمان دیندار و عاشق قرآن و اهل بیت(ع) شناخته شده اند، افزود: باید هرکدام از این افراد در حد خود قرآن ناطق باشند و از فرصت های مناسب برای افزایش علاقه مندی همکاران و خانواده های آنان به آموزش قرآن در زمینه های مختلف قرائت، ترتیل، تفسیر و غیره با بهره گیری از اساتید مبرز قرآنی استان، استفاده کنند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل تصریح کرد: باید اولویت رسانه استانی و همه ما تبلیغ و ترویج فرهنگ قرآنی، تشکیل کلاس های قرآنی برای همکاران و خانواده ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی در اردبیل برگزار شد

هفدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی در اردبیل برگزار شد