مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 11:072022-08-14سياسي

خیریه جوانمردان مجموعه مدارس سلام


در سال 1400، دبیرستان سلام تجریش به عنوان یکی از پایگاه های آموزشی و تربیتی مجموعه مدارس سلام، با راه اندازی خیریه جوانمردان سلام در جهت تقویت و ایجاد احساس تعهد نسبت به جامعه و عمل به مسئولیت های اجتماعی و انسانی، - در روزگاری که مشکلات اقتصادی آسایش بسیاری از کشورها را هدف گرفته است، هستند افرادی که با روزی مادی و داشته های معنوی خود، برای دستگیری از نیازمندان صف کشیده اند.

منش نیکویی که باید از سنین کودکی در انسان ساخته و پرداخته شود.

در نگاه اخلاق مدارانه دینی، خیر رساندن به دیگران و انجام مسئولیت اجتماعی در قبال هم نوعان، یکی از توفیقات الهی است آنچنان که امام علی (ع) نیکوکاری را زینت اسلام می دانند و می فرمایند: محبوب‏ترین مؤمن نزد خداوند، کسی است که مؤمن فقیری را در تنگدستی دنیا و گذران زندگی یاری رساند .

مسیر تربیت یک جامعه اخلاق مدار که منافع جمعی را به منافع شخصی خود ترجیح می دهد، از آموزش نیکوکاری در مدارس و الگوسازی صحیح می گذرد.

مدرسه به عنوان پایگاه انسان سازی، مکانی برای تقویت حس مسئولیت آینده سازان این مرز و بوم، در مقابل معضلات جامعه و یاداوری نقش آن ها در بهبود این شرایط است.

ما در مجموعه مدارس سلام ، به عنوان یک خواستگاه مردمی و آموزشی، همواره بر خود واجب دانسته ایم که بر اساس شئاعر دینی، آموزش و تمرین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیریه جوانمردان مجموعه مدارس سلام

خیریه جوانمردان مجموعه مدارس سلام