مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 10:422022-08-14سياسي

قالیباف: نشست مشترکی با دولتمردان در هفته دولت خواهیم داشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 23 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار داشت: - رییس مجلس شورای اسلامی گفت: در هفته دولت نشست مشترکی بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دولتمردان برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 23 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار داشت: یاد و خاطره سردار همدانی را گرامی می داریم که شاید در زمان شهادت وی نتوانستیم حق این شهید بزرگوار را آنطور که باید و شاید ادا کنیم.

وی بیان کرد: البته این روز ها خبط و خطای برخی از وادادگان و درماندگان باعث شد که یاد و خاطره این شهید بزرگوار و رشادت های وی بر سر زبان ها بیفتد و امیدوارم خداوند توفیق ادای دین شهدا را به ما بدهد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما نماینده تر نداریم و نباید به صورت گزینشی برخی از نمایندگان در نشست مشترک با دولت حضور داشته باشند و برخی دیگر از نمایندگان از چنین حقی محروم شوند.

نقدعلی اعلام کرد: قرار است امروز فقط اعضای هیئت رییسه و رؤسای کمیسیون مجلس با دولتمردان دیدار کنند که ما چنین چیزی را قبول نداریم چراکه کشور مسائل مختلفی دارد از جمله آنکه حقوق با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: نشست مشترکی با دولتمردان در هفته دولت خواهیم داشت

قالیباف: نشست مشترکی با دولتمردان در هفته دولت خواهیم داشت