مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 10:072022-08-14سياسي

میزان مستمری ماهانه قابل پرداخت در هر یک از صندوق های بازنشستگی مشخص شد


با رأی نمایندگان مجلس ضوابط محاسبه میزان مستمری ماهانه قابل پرداخت در هر یک از صندوق های بازنشستگی مشخص شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه 23 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازشور دوم کمیسیون اجتماعی در مورد طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق های بازنشستگی با بند 6 این طرح  با 162 رأی موافق، 23 رأی مخالف و 12 رأی ممتنع از مجموع 234 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

در بند (6) اصلاح شده این طرح آمده است: آن دسته از مشمولان ماده (2) که تمایل به نقل و انتقال سوابق بیمه مطابق مواد (3) و (4) این قانون را ندارند و یا به صورت اختیاری یا اجباری و یا به هر دلیلی از شمول قوانین و مقررات صندوق مربوطه خارج شده و مشترک صندوق دیگری محسوب می شوند، در چارچوب شرایط بندهای (الف) تا (خ) این ماده می توانند درخواست برقراری مستمری جمع نمایند.

سوابق بیمه ای این افراد طبق قانون، تا زمان احراز شرایط برقراری مستمری (بازنشستگی، ازکارافتادگی و فوت)، کماکان در صندوق قبلی محفوظ می ماند.

همچنین در جز (الف) بند (6) این طرح آمده است: نحوه احراز شرایط برقراری مستمری با احتساب مجموع سوابق پرداخت حق بیمه نزد صندوق مبدا، صرفاً تابع قوانین و مقررات صندوق بازنشستگی مقصد می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان مستمری ماهانه قابل پرداخت در هر یک از صندوق های بازنشستگی مشخص شد

میزان مستمری ماهانه قابل پرداخت در هر یک از صندوق های بازنشستگی مشخص شد