مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 09:422022-08-14سياسي

جزییات انتخابات امروز در صحن شورای شهر تهران


انتخابات هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران برای دومین سال برگزار شد و مهدی چمران با پیشنهاد پرویز سروری و 21 رأی مثبت ، به عنوان رییس شورا انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، در صحن امروز شورای شهر در ابتدای بررسی دستور جلسه انتخای اعضای هیئت رییسه شورا برای سال دوم، پرویز سروری عضو شورا، مهدی چمران را برای ریاست مجدد شورا پیشنهاد کرد که با موافقت اعضاء ، چمران با 21 رأی موافق، رییس شورا باقی ماند.

همچنین به پیشنهاد حبیب کاشانی، رأی گیری برای انتخاب پرویز سروری به عنوان نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران انجام شد و سروری برای ابقا در این جایگاه 21 رأی موافق به دست آورد.

در ادامه سید احمد صادقی رییس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورا، پیشنهاد کرد که اعضای هیئت رییسه برای سال دوم نیز ابقا شوند که بر این اساس جعفر بندی شربیانی با 21 رأی به عنوان منشی اول و سوده نجفی با 19 رأی به عنوان منشی دوم شورا انتخاب شدند.

 با توجه به اینکه انتخابات سخنگو و خزانه دار شورا، دو سال یکبار برگزار می شود، علیرضا نادعلی سخنگو و عضو هیئت رییسه و حبیب کاشانی خزانه دار شورا باقی ماندند.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات انتخابات امروز در صحن شورای شهر تهران

جزییات انتخابات امروز در صحن شورای شهر تهران