مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 09:422022-08-14فناوري

چه زمانی اسکرین شات گرفتن در اینستاگرام نقض حریم شخصی محسوب می شود؟


زمانی که کسی از استوری های شما اسکرین شات بگیرد، اینستاگرام بهتان اطلاع نمی دهد، البته اگر شما از تصویر ناپدیدشونده ای که در چت برای شما فرستاده اند، - زمانی که کسی از استوری های شما اسکرین شات بگیرد، اینستاگرام بهتان اطلاع نمی دهد، البته اگر شما از تصویر ناپدیدشونده ای که در چت برای شما فرستاده اند، اسکرین شات بگیرید، اینستاگرام به آن کاربر اطلاع می دهد.

اسکرین شات گرفتن به شما اجازه می دهد تا تصویری از مطلبی که دیده اید داشته باشید، اما در اینستاگرام، این کار گاهی نقض حریم خصوصی به شمار می رود، به خصوص اگر کاربری بخواهد آن مطلب را بعدا پاک کند.

اما آیا راه هایی وجود دارد که به شما نشان دهد چه کسی از محتوای صفحه اینستاگرام شما، اسکرین شات گرفته است؟ یا اگر کسی از استوری شما اسکرین شات بگیرد، اینستاگرام به شما اطلاع می دهد؟ اینستاگرام پر از محتوای تصویری است و اگر بدانید دیگران بدون آگاهی شما، از تصاویر و ویدیوهایتان، اسکرین شات می گیرند، کمی آزاردهنده است.

البته متاسفانه اینستاگرام در حال حاضر اگر کسی از استوری شما، اسکرین شات بگیرد، بهتان اطلاع نمی دهد؛ این اتفاق درباره تمامی پیام های شخصی، پست های اینستاگرامی، ریلز و هر محتوای دیگری در این پلتفرم صدق می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه زمانی اسکرین شات گرفتن در اینستاگرام نقض حریم شخصی محسوب می شود؟

چه زمانی اسکرین شات گرفتن در اینستاگرام نقض حریم شخصی محسوب می شود؟