مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 09:422022-08-14سياسي

نحوه برگزاری کلاس های دانشگاه ها در ترم جدید


وزیر علوم درباره برنامه یک ساله وزارت علوم در دولت جدید گفت: تلاش وزارت علوم این است که آموزش حضوری را در ترم مهر بکار بگیرد و در برخی دروس از آموزش های مجازی و تلفیقی هم استفاده کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمدعلی زلفی گل افزود: ایجاد بستر مناسب برای ارتباط صنعت با دانشگاه ها از جمله اقدامات وزارت علوم بود، همچنین بخشی از رساله ها و پایان نامه ها هم باید در بستر نیاز های کشور سوق داده می شد که در حال رسیدگی به این موضوعات هستیم.

وزیر علوم تصریح کرد: در وزارت علوم سامانه نان را برای اینکه پژوهش های دانشگاهی در جهت رفع مشکلات کشور باشند، راه اندازی کردیم که هم اکنون بیش از 5 نیاز در آن ثبت شده و تمام دستگاه های دولتی که از بودجه دولت استفاده می کنند موظف به ثبت نیاز های خود در این سامانه هستند.

زلفی گل بیان کرد: خروجی علم و دانش باید فناوری و نوآوری و خلق ثروت از دانش باشد که در این راستا توانستیم مجوز ایجاد معاونت فناوری و نوآوری را اخذ کنیم تا توجه ویژه ای به پارک های علم و فناوری شود و در این زمینه ارتقای چشمگیری داشته ایم.

نمایه شدن 18 مجله علمی ایران در اسکوپوس طی یک سال گذشته او افزود: نظام انگیزشی جدید در وزارت علوم راه اندازی می شود تا متناسب با توانایی استادان، یاوران و دانشجویان بتوان از ظرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه برگزاری کلاس های دانشگاه ها در ترم جدید

نحوه برگزاری کلاس های دانشگاه ها در ترم جدید