مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 09:372022-08-14اقتصادي

استفاده حداکثری از ظرفیت ناوگان حمل و نقل مسافری در خدمات رسانی به زائران اربعین


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان بر استفاده حداکثری از ظرفیت ناوگان حمل و نقل مسافری در ارائه به خدمات زائران و مشتاقان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) تاکید کرد.

- به گزرش خبرگزاری فارس از زاهدان، تیمور باقری در جلسه با مدیران انجمن های صنفی بخش مسافری استان در جلسه با مدیران انجمن های صنفی بخش مسافری استان بر استفاده حداکثری از ظرفیت ناوگان حمل و نقل مسافری در ارائه به خدمات زائران و مشتاقان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) تاکید کرد.

وی افزود: با توجه به عدم برگزاری مراسم اربعین حسینی درسالهای 99 و 1400 به دلیل شیوع بیماری کرونا ، در سالجاری پیش بینی افزایش 20 درصدی در تعداد زائرین از کشور پاکستان خواهیم بود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: هماهنگی لازم با انجمن های صنفی  شرکتهای مسافربری استان در خصوص نرخ جابجایی زائرین اربعین حسینی از پایانه مرزی میرجاوه به زاهدان و سپس به مرز شلمچه صورت گرفته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای سیستان و بلوچستان بر اهمیت تعامل با سایر دستگاه های خدمات رسان دیگر تاکید کرد و گفت : با هماهنگی هایی که در جلسات حمل ونقل و سوخت با شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان در خصوص تامین سوخت ناوگان عمومی مساف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده حداکثری از ظرفیت ناوگان حمل و نقل مسافری در خدمات رسانی به زائران اربعین

استفاده حداکثری از ظرفیت ناوگان حمل و نقل مسافری در خدمات رسانی به زائران اربعین