مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 08:272022-08-14سياسي

مطالبه گری از سنگر نماز جمعه باشت در چند جبهه/سنگی که از پیش پای مردم برداشته شد


امام جمعه باشت می گوید با مطالبه گری از تریبون نماز جمعه باشت، تاکنون سنگ های زیادی از پیش پای مردم برداشته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازر یاسوج حجت الاسلام امید گنجه با اشاره به مطالبه گری از جایگاه امامت جمعه بیان کرد: نهاد امامت جمعه در مطالبه گری مشکلات و معضلات جامعه نقش بسیار مهمی دارد از طریق خطبه های نماز جمعه می توان بسیاری از مطالبات مردمی را پیگیری کرد و با کسب نتیجه مطلوب شاهد تغییرات مثبت در سطح منطقه بود.

امام جمعه باشت در بخشی از صحبت هایش به وجود 8 میلیون هکتار جنگل بلوط در استان های زاگرس نشین اشاره کرد و گفت: در این شهرستان نیز جنگل های بلوط زیادی وجود دارد اما متأسفانه درختان دچار بیماری شده اند و با بازدید مدیران حال بلوط ها خوب نمی شود بلکه مسئولان، با بودجه و برنامه بایستی به میدان بیایند.

 حجت الاسلام گنجه افزود: حمله آفت پروانه برگ خوار به جنگل های بلوط در این روزها دردناک ترین قصه درختان است که ایستاده جان می دهند و متأسفانه مسئولان متولی حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست اقدام درخوری انجام نمی دهند.

مطالبه نجات جان درختان بلوط از طریق خطبه های نماز جمعه شهرستان باشت به یک مطالبه کشوری تبدیل شد و خیزش کشوری ایجاد کرد و باعث شد تا بسیاری از فعالان زیست محیطی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری از سنگر نماز جمعه باشت در چند جبهه/سنگی که از پیش پای مردم برداشته شد

مطالبه گری از سنگر نماز جمعه باشت در چند جبهه/سنگی که از پیش پای مردم برداشته شد