مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 07:522022-08-14سياسي

روزنامه دولت: حمله به سلمان رشدی نشان داد غیرت اسلامی هنوز وجود دارد


اجرایی شدن این حکم از سوی یک جوان 24 ساله، پدیده جدیدی است که باید مورد مطالعات نظری قرار بگیرد تا بتوان دریافت که چگونه در قلب دنیای مدرن، ایمان به غیب و احکام الهی در دل های مردم همچنان زنده است.

- اجرایی شدن این حکم از سوی یک جوان 24 ساله، پدیده جدیدی است که باید مورد مطالعات نظری قرار بگیرد تا بتوان دریافت که چگونه در قلب دنیای مدرن، ایمان به غیب و احکام الهی در دل های مردم همچنان زنده است.

روزنامه ایران نوشت: پس از گذشت 33 سال از صدور فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر ارتداد سلمان رشدی، یک غیرایرانی در قلب امریکا، حکم دفاع از مقدسات اسلامی و بزرگترین امر مقدس آن، یعنی حدود خدا را اجرا می کند.

اقدام هادی مطر جوان 24 ساله لبنانی الاصل، یک پیام بزرگ را در خود جای داده و آن وجود محبت پیامبر(ص) در دل مسلمانان و عمق ایمان آنان به عقاید خود است؛ عقایدی که با مرور زمان، تمسخر و هتاکی هایی که در طول سال های اخیر در اروپا شاهد آن بوده ایم، تضعیف نشده و رنگ نباخته است.

همراه با این اتفاق، همدلی مردمی و خوشحالی جمعی نیز رخ داده است.

آن گونه نیست که با گذر زمان مسلمانان دچار آسیمیلیزه -ذوب فرهنگی- و فراموشی عقاید شده و بگویند که کارهای اینچنینی خلاف دیسیپلین بین المللی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه دولت: حمله به سلمان رشدی نشان داد غیرت اسلامی هنوز وجود دارد

روزنامه دولت: حمله به سلمان رشدی نشان داد غیرت اسلامی هنوز وجود دارد