مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 07:172022-08-14سياسي

کارستان همدانی در سوریه


شهیدان همدانی و سلیمانی و دیگران با تمام توان و ظرفیت و با اعتماد به خداوند به سوریه رفتند و خداوند به همت مردم سوریه و عراق همت این شهیدان جاده های پیروزی را یکی یکی به روی آنان گشود.

- خبرگزاری فارس؛ یادداشت- سعدالله زارعی: 1- شهادت در راه خداوند متعال توفیقات خاصی می خواهد و به تعبیر عارفانه و دقیق شهید عزیز سردار سلیمانی باید در این دنیا شهید باشی تا شهید شوی.

اما در همان حال بعضی از شهدا توفیقات خاص الخاص دارند و طبعاً در دنیا و آخرت شأن و منزلتی فرا تر از سایر شهدا پیدا می کنند، به گونه ای که شهدا غبطه آنان را می خورند.

شهید حاج حسین همدانی از این دست از شهداست.

او در کارنامه خود مبارزه با رژیم ستمشاهی را دارد؛ مقابله با گروهک های مسلح تجزیه طلب را دارد؛ مقابله با تجاوز رژیم وابسته بعثی عراق را دارد، فرونشاندن فتنه داخلی را دارد، جهاد بین الملل و مبارزه با طرح های استکباری ناظر به تجزیه و فروپاشی منطقه اسلامی را دارد و در واقع باید گفت این شهید نزدیک به پنج دهه از عمر پربارش پیوسته در میدان جهاد بوده است.

همان جهادی که امیرمؤمنان فرمودند خداوند در آن را به روی اولیاء خاص خود می گشاید.

شهید در طول این نزدیک به پنجاه سال، هیچ گاه در راه دچار تردید نشد و می توان گفت این او را از حمایت های غیبی الهی برخوردار کرد و مصداق آیه إِ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارستان همدانی در سوریه

کارستان همدانی در سوریه