مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 07:072022-08-14سياسي

شهیدغلام علی خرندی؛ همراه و مطیع امام امت باشید


شهیدغلام علی خرندی در وصیت نامه خود آورده است : شما عزیزان را به همراهی و اطاعت از امام امت و خالی نگذاشتن جبهه حق علیه باطل سفارش می کنم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شهید ؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

3222/تبرک لحظاتمان با شهیدغلام علی خرندی؛ بسم الله الرحمن الرحیم و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون با سلام به پیشگاه امام زمان (عج ) و نایب بر حقش امام خمینی و با دعا برای پیروزی رزمندگان اسلام و سلام بر شهدا.

حال که خداوند سعادت حضور در جبهه حق علیه باطل و جهاد را به من داده و امیدوارم این جهاد به شهادت کن ختم شود از شما خانواده عزیزم انتظار دارم که ادامه دهنده راه من و سایر شهدا که همانا راه ابا عبدالله است باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدغلام علی خرندی؛ همراه و مطیع امام امت باشید

شهیدغلام علی خرندی؛ همراه و مطیع امام امت باشید