مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 07:072022-08-14دانش

امشب یکشنبه، آخرین مهلت ثبت نام رشته های بدون آزمون کنکور


داوطلبان آزمون سراسری سال 1401 که در روز برگزاری آزمون غایب بوده اند، به ثبت نام مجدد برای رشته هایی که پذیرش آنها با سوابق تحصیلی (بدون آزمون) است، - داوطلبان آزمون سراسری سال 1401 که در روز برگزاری آزمون غایب بوده اند، به ثبت نام مجدد برای رشته هایی که پذیرش آنها با سوابق تحصیلی (بدون آزمون) است، نیازی ندارند.

ثبت نام داوطلبان رشته های بدون آزمون دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور که از روز سه­ شنبه 18 مرداد آغاز شده است، امروز یکشنبه 23 مردادماه به پایان می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داوطلبانی که متقاضی تحصیل در رشته محل های بدون آزمون در دانشگاه ها هستند، می توانند با توجه به ضوابط و شرایط مندرج دفترچه راهنمای مربوط به پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) انتخاب رشته کنند.

متقاضیان، مجاز به انتخاب حداکثر 150 کدرشته محل از رشته های پذیرش باسوابق تحصیلی در هر گروه آزمایشی که تمایل دارند، هستند.

داوطلبان آزمون سراسری سال 1401 که در روز برگزاری آزمون غایب بوده اند، به ثبت نام مجدد برای رشته هایی که پذیرش آنها با سوابق تحصیلی (بدون آزمون) است، نیازی ندارند.

چنانچه متقاضی در مرحله انتخاب رشته آزمون سراسری سال 1401 اقدام به تکمیل فرم انتخاب رشته کند و مجدداً برای رشته های صرفاً با سوابق تحصیلی (بدون آزمون) هم ثبت نام و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امشب یکشنبه، آخرین مهلت ثبت نام رشته های بدون آزمون کنکور

امشب یکشنبه، آخرین مهلت ثبت نام رشته های بدون آزمون کنکور