مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 01:522022-08-13بين الملل

نیویورک تایمز: وکیل ترامپ اظهارنامه بازگشت اسناد محرمانه را امضا کرده بود


وکیل ترامپ اظهارنامه بازگشت اسناد محرمانه را امضا کرده بود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بعد از بیانیه وزارت دادگستری آمریکا مبنی بر توقیف چند هزار سند محرمانه از عمارت دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا در ایالت فلوریدا توسط مأموران اف بی آی، اما برخی رسانه ها اکنون وجود چنین اسنادی را زیر سوال برده اند.

روزنامه نیویورک تایمز بامداد یکشنبه به نقل از چهار منبع مطلع گزارش داد یکی از وکلای ترامپ در ماه ژوئن اظهارنامه ای را امضا کرد که در آن ذکر شده بود تمام اسناد محرمانه که در جعبه هایی در ویلای مار-ئه-لاگو نگهداری می شد به دولت آمریکا بازگردانده شده است.

طبق این گزارش، اظهارنامه مذکور پس از آن امضا شد که جِی بِرات یک مقام ارشد امنیت ملی در وزارت دادگستری آمریکا در تاریخ سوم ژوئن از عمارت ترامپ سرکشی کرد و با دو وکیل او برای بحث در مورد نحوه رسیدگی به اطلاعات محرمانه در طول این دیدار گفتگو داشت.

به نوشته نیویورک تایمز، وجود اظهارنامه وکیل ترامپ نشان می دهد که رییس جمهور سابق آمریکا و تیم او ممکن است اطلاعات اسناد محرمانه ای که در اقامتگاهش نگهداری می شد را به طور کامل افشا نکرده باشند.

وزارت دادگستری آمریکا و تیلور بودویچ سخنگوی ترامپ از اظهار نظر درباره این گزارش خودداری کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیویورک تایمز: وکیل ترامپ اظهارنامه بازگشت اسناد محرمانه را امضا کرده بود

نیویورک تایمز: وکیل ترامپ اظهارنامه بازگشت اسناد محرمانه را امضا کرده بود