مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 23:572022-08-13سياسي

راه اندازی دپارتمان علمی تخصصی در پارک شهدای 28 دی/ کلنگ زنی پروژه تقاطع پارک محمدی


کلنگ زنی پروژه تقاطع پارک محمدی در هفته دولت، راه اندازی دپارتمان تخصصی در پارک شهدای 28 دی، پیگیری تحقق شهرداری الکترونیک و .

از خبرهای خوش و امیدبخش شهردار برای شهروندان سنندجی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سیدانور رشیدی شنبه شب در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در سنندج اظهار کرد: خبرنگار چشم بینا و حلقه ارتباط بین مردم و مسئولان هستند و ما وجود خبرنگاران در کنار خود را مایه خیر و برکت می دانیم و معتقدیم بهره گیری از ظرفیت رسانه ها در راستای پیشبرد اهداف در حوزه خدمات بهتر به شهروندان امری ضروری است.

وی از شهرداری به عنوان ویترین خدمات در سطح شهر نام برد و اظهار کرد: با دیدگاه وظیفه اجتماعی و فرهنگی به مدیریت شهر نگاه می کنیم و تمام توان خود را برای بهره مندی عادلانه شهروندان از خدمات مختلف بکار گرفته ایم.

اجرای چند پروژه بزرگ عمران شهری در سنندج وی خاطرنشان کرد: پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح آزادگان - کردستان، تکمیل پروژه کمربندی 36 متری اسلام آباد و اتصال کمربندی اسلام آباد به تقاطع غیرهمسطح آزادگان - کردستان طرح های در حال مطالعه و در دست اقدام شهرداری است.

رشیدی به پروژه کمربندی 36 متری اسلام آباد و نیاز اعتباری700 میلیارد ریالی آن اشاره کرد و گفت: پروژه اتصال کمربندی اسلام آباد به تقاطع غیرهمسطح آزادگان - کردس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دپارتمان علمی تخصصی در پارک شهدای 28 دی/ کلنگ زنی پروژه تقاطع پارک محمدی

راه اندازی دپارتمان علمی تخصصی در پارک شهدای 28 دی/ کلنگ زنی پروژه تقاطع پارک محمدی