مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 22:022022-08-13بين الملل

هنری کیسینجر: آمریکا در آستانه جنگ با روسیه و چین است


این سیاستمدار کهنه کار آمریکایی در گفتگو با روزنامه وال استریت ژورنال آمریکا گفت: ما در آستانه جنگ با روسیه و چین در مورد مسائلی هستیم که تا حدی بدون درنظر گرفتن عواقب، - در ایجاد آنها نقش داشته ایم.

هنری کیسینجر سیاستمدار کهنه کار و وزیر امور خارجه پیشین آمریکا اعلام کرد که واشنگتن در آستانه جنگ با مسکو و پکن در مورد مسائلی است که خود در ایجاد آنها نقش داشته است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ این سیاستمدار کهنه کار آمریکایی در گفتگو با روزنامه وال استریت ژورنال آمریکا گفت: ما در آستانه جنگ با روسیه و چین در مورد مسائلی هستیم که تا حدی بدون درنظر گرفتن عواقب، در ایجاد آنها نقش داشته ایم.

  کیسینجر سیاستمدار، دیپلمات و مشاور ژئوپلیتیک آلمانی-آمریکایی است که به عنوان وزیر امور خارجه  و مشاور امنیت ملی آمریکا در دولت های ریچارد نیکسون و جرالد فورد فعالیت کرده و اکنون 99 سال سن دارد، گفت: آمریکا تنها می تواند از  گسترش تنش ها جلوگیری کند و به دنبال ایجاد گزینه باشد.

  کیسینجر در مورد اوکراین گفت که در گذشته بهترین نقش این کشور مانند فنلاند به عنوان یک پل میان روسیه و غرب بود.

   با این حال، عملیات نظامی روسیه در اوکراین دیدگاه کیسینجررا تغییر داده و او را به این باور رسانده که پس از بیان جنگ اوکراین باید به هر شکلی، رسمی یا غیر رسمی، به ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنری کیسینجر: آمریکا در آستانه جنگ با روسیه و چین است

هنری کیسینجر: آمریکا در آستانه جنگ با روسیه و چین است