مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 20:222022-08-13اجتماعي

مجوز دومین آزمایشگاه معتمد محیط زیست در حوزه هوا و صدا در استان اردبیل صادر شد


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از صدور مجوز فعالیت دومین آزمایشگاه معتمد محیط زیست در زمینه هوا و صدا توسط آزمایشگاه مرکزی دانشگاه محقق اردبیلی در استان اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل، حسن قاسم پور اظهار کرد: آزمایشگاه مرکزی دانشگاه محقق اردبیلی که از سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر یکی از مجهزترین آزمایشگاه ها در سطح دانشگاه های استان است.

وی افزود: این آزمایشگاه در زمینه آزمایشات مختلف مورد نیاز دانشجویان و پژوهشگران (فیزیکوشیمیایی، فلزات سنگین، میکروبی و …) فعالیت می کند و در حال حاضر مجوز فعالیت تحت عنوان آزمایشگاه معتمد سازمان حفاظت محیط زیست در زمینه هوا و صدا را  نیز دریافت کرده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل همچنین ابراز امیدواری کرد که با راه اندازی، ارتقاء و توسعه آزمایشگاه های معتمد دیگر در سطح استان، ضمن کاهش هزینه های جاری واحدهای صنعتی و غیر صنعتی استان و رونق اقتصادی و نیز اشتغال زایی برای افراد بومی، وضعیت پایش و نظارت های کنترلی صنایع مستقر در سطح استان از نظر آلودگی های زیست محیطی، بصورت مطلوب و با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز دومین آزمایشگاه معتمد محیط زیست در حوزه هوا و صدا در استان اردبیل صادر شد

مجوز دومین آزمایشگاه معتمد محیط زیست در حوزه هوا و صدا در استان اردبیل صادر شد