مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 20:172022-08-13پزشكي

6 شهرستان چهارمحال و بختیاری در وضعیت قرمز کرونایی


رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: هم اکنون به لحاظ شیوع بیماری کرونا شهرستان های شهرکرد، اردل، فارسان، بن، کوهرنگ و خانمیرزا در وضعیت قرمز و شهرستان های بروجن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، علی احمدی امروز گفت: طی 24 ساعت گذشته 86 بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد 29 بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده اند.

   رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هم اکنون به لحاظ شیوع بیماری کرونا شهرستان های شهرکرد، اردل، فارسان، بن، کوهرنگ و خانمیرزا در وضعیت قرمز و شهرستان های بروجن، سامان، کیار و لردگان در وضعیت نارنجی هستند.

   احمدی با اشاره به اینکه طی شبانه روز گذشته هیچ مورد فوتی ناشی از کرونا در استان گزارش نشده است، افزود: هم اکنون 16 نفر از بیماران با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

   وی اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته نتیجه تست 21 نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و 17 نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید_19 در مراکز بیمارستانی استان مثبت قطعی اعلام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 شهرستان چهارمحال و بختیاری در وضعیت قرمز کرونایی

6 شهرستان چهارمحال و بختیاری در وضعیت قرمز کرونایی