مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 15:422022-08-13سياسي

توجه به توسعه مناطق کم برخوردار با افتتاح بیمارستان کودکان حکیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا نادعلی سخنگو و نائب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران همراه با مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران و محمد جواد خسروی شهردار منطقه 18 تهران از پروژه بیمارستان کودکان حکیم در منطقه 18 .

- سخنگو و نائب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم آغاز به کار بیمارستان حکیم در منطقه 18 در ایام هفته وحدت تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا نادعلی سخنگو و نائب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران همراه با مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران و محمد جواد خسروی شهردار منطقه 18 تهران از پروژه بیمارستان کودکان حکیم در منطقه 18 بازدید کردند و در جریان آخرین وضعیت این پروژه قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، علیرضا نادعلی سخنگو و نائب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه بیمارستان کودکان حکیم پروژه مهمی در جنوب شهر تهران به شمار می آید، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که مدیریت شهری تهران با جدیت دنبال می کند توجه به مناطق کم برخوردار جنوب شهر تهران است و تلاش خواهیم کرد با استفاده از ظرفیت استقرار امکانات و ارائه خدمات بیشتر فاصله میان شمال و جنوب تهران را کمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به توسعه مناطق کم برخوردار با افتتاح بیمارستان کودکان حکیم

توجه به توسعه مناطق کم برخوردار با افتتاح بیمارستان کودکان حکیم