مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 15:022022-08-13سياسي

به دنبال توسعه اشتغال در بین زندانیان هستیم


مهم ترین بستر برای اصلاح و تربیت در زندان بحث توسعه اشتغال اعم از اشتغال مولد و اشتغال نشسته است که این موضوع را با جدیت دنبال می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، عبدالمجید کشوری ظهر امروز در بازدید سرزده از زندان الیگودرز، اظهار کرد: خَیِرین نیک اندیشی که نیت بر آزادی زندانی را دارند، کارکرد اجتماعی دین مبین اسلام را در نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان می دهند.

وی خاطرنشان کرد: کارگزاران جمهوری اسلامی باید در اجتماعی کردن دین تلاش کنند و جبهه سازی فرهنگی انجام دهند که این جبهه سازی تداوم بخش انقلاب اسلامی و خون مطهر شهیدان است.

مدیرکل زندان های لرستان با بیان اینکه امروز وظیفه ما به عنوان کارگزاران جمهوری اسلامی و میراث داران خون شهدا وظیفه سنگینی است، افزود: ما باید بنا به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که آحاد ملت را به بصیرت افزایی دعوت می کنند، این امر را به درستی انجام دهیم، معنی بصیرت افزایی در دیدگاه معظم له؛ همان جبهه شناسی، دشمن شناسی و موقعیت سنجی است که باید با شناخت کافی به آن ورود پیدا کرد و به درستی به آن عمل کرد.

کشوری بیان داشت: زندان بانی اسلامی در اصلاح و تربیت زندانیان تجلی پیدا می کند و اصلاح و تربیت را با انجام فعالیت های متنوع فرهنگی می توان انجام داد، در جبهه سازی فرهنگی از نگهبان تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال توسعه اشتغال در بین زندانیان هستیم

به دنبال توسعه اشتغال در بین زندانیان هستیم