مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 15:022022-08-13پزشكي

قیمت انواع ماهی سرخو پرورشی در تهران


ماهی ها خواص های فروانی برای بدن دارند که هر کدام از آن ها با دیگری متفاوت است.

خواص درمانی ماهی سرخو جنوب باعث شده است طرفداران زیادی پیدا کند به خاطر داشتن ویتامین B6 و B12 خواص این ماهی را از بقیه ماهی ها متمایز کرده است.

ماهی سرخو منبع زیادی از سلنیوم دارد به خاطر ماده معدنی که دارد بدن انسان نیاز اصلی خود را از این ماهی دریافت می کند وجود سلنیوم در ماهی سرخور باعث درمان بیماری قلبی می شود و بیماری سرطان را کاهش می دهد.

زیستگاه ماهی سرخو معمولا در سواحل استان هرمزگان می باشد که در جزیره های صخره ای مانند کیش، هرمز و غیره زندگی می کنند صید انواع ماهی سرخو در فصل انجام می شود، گوشت این ماهی دارای فسفر بی نهایت و اسید های چرب امگا 3 می باشد.

وقتی ماهی را تازه خریداری می نمایید باید آن را تمیز کنید و داخل فریز های خانگی قرار دهید مدت زمان انقضاء ماهی از زمان صید به مدت 6 ماه آن را می توانید داخل فریز نگه دارید.

برای رفع یخ زدگی ماهی به هیچ عنوان از روش های زیر آب گرم کرفتن یا روی حرارت قرار دادن استفاده نکنید 24 سساعت قبل ماهی را بیرون گذاشته تا با دمای محیط یخ آن باز شود و بعد آُماده پخت شود.

ماهی سرخو پرورشی با توجه به استقبال فراوانی که از خرید و استفاده از ماهی سرخو در تمام کشور به عمل آمده است، تولید آن به صورت پرورشی نیز در شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت انواع ماهی سرخو پرورشی در تهران

قیمت انواع ماهی سرخو پرورشی در تهران