مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 14:572022-08-13سياسي

ما توقع داشتیم که لیست ابر بدهکاران بانکی در دولت سیزدهم به طور کامل منتشر شود!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شوندی، دبیر واحد سیاسی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در نشست خبری تشریح جزییات بیست و سومین نشست سراسری این اتحادیه دانشجویی گفت: - ما توقع داشتیم که لیست ابر بدهکاران بانکی در دولت سیزدهم به طور کامل منتشر شود! دبیر واحد سیاسی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: اگرچه دولت سیزدهم نسبت به دولت قبل قدم های جدی در راستای تحقق شفافیت برداشته؛ اما ما توقع داشتیم که لیست ابر بدهکاران بانکی به طور کامل منتشر و پیگیری های لازم صورت بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شوندی، دبیر واحد سیاسی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در نشست خبری تشریح جزییات بیست و سومین نشست سراسری این اتحادیه دانشجویی گفت: نشست سالانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل بزرگترین و مهمترین نشست تشکیلاتی است که با حضور اعضای دارای مسئولیت در دفاتر اتحادیه برگزار می شود که نشست امسال با شعار حیات عدالت حکمرانی با درایت و صداقت به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه فلسفه وجودی تشکل های دانشجویی پیگیری، مطالبه و تحقق آرمان های انقلاب اسلامی است و پیگیری این آرمان ها به ما برای فعالیت انگیزه می دهد، تصریح کرد: در بین تمام آرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما توقع داشتیم که لیست ابر بدهکاران بانکی در دولت سیزدهم به طور کامل منتشر شود!

ما توقع داشتیم که لیست ابر بدهکاران بانکی در دولت سیزدهم به طور کامل منتشر شود!