مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 14:572022-08-13سياسي

وزارت اقتصاد همراهی لازم را در توسعه مازندران دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی در نشست شورای هماهنگی مدیران ادارات تابعه وزارت اقتصاد در استان مازندران که با حضور بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندرود همراه بود، - وزیر اقتصاد تاکید کرد: وزارت امور اقتصادی و دارایی به عنوان یکی از بال های حرکت و توسعه مازندران ایفای نقش دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی در نشست شورای هماهنگی مدیران ادارات تابعه وزارت اقتصاد در استان مازندران که با حضور بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندرود همراه بود، اظهار کرد: خانواده وزارت امور اقتصادی و دارایی با توجه به مسئولیت های سنگین تری که نسبت به سنوات گذشته بر عهده دارد و توقعاتی که دولت آقای رییسی دارد نیازمند حرکت های بزرگتری نسبت به قبل است .

وی افزود: توقعمان این است که مدیران دستگاه های تابعه وزارت اقتصاد در استان در حوزه کاری به شکل مستمر نقاط ضعف موجود را برای رفع مشکلات، پایش و از طریق مجاری مربوطه پیگیری کنند.

وی افزود؛ تسهیل صدور مجوزها یکی از کارویژه های اقتصاد کشور محسوب شده و در دستور کار جدی وزارت اقتصاد است، اگر چنانچه نیاز به اقدامی در این می باشد مراتب را پیگیری کرده و به ما اطلاع دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت اقتصاد همراهی لازم را در توسعه مازندران دارد

وزارت اقتصاد همراهی لازم را در توسعه مازندران دارد