مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 14:472022-08-13سياسي

بازنگری در نظام فنی اجرایی و نظام مهندسی ساختمان ضروری است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی بر بازنگری در نظام فنی و مهندسی ساختمان تاکید کرد و گفت: نظام فنی مهندسی و ساختمان باید به نظام واحد تبدیل شود تا بستر برای یکپارچه سازی نظام فنی و اجرایی طرح های عمرانی فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، جواد رحمتی ظهر امروز در پنجمین نشست شورای فنی استان، اظهار داشت: نظام فنی اجرایی کشور برای دوره عادی طراحی شده و امروز به لحاظ وضعیت اقتصادی و  نظام پرداخت با مسائل و مشکلاتی مواجه است که باید این نقیصه به صورت اساسی و ریشه­ ای حل شود.

وی افزود: قانون نظام مهندسی به اندازه کافی در کشور اجرایی نشده و باید به سمت تکامل و پیشرفت در این عرصه حرکت کنیم.

رییس امور نظام فنی و اجرایی، مشاورین و پیمانکاران سازمان برنامه و بودجه کشور نیز در این جلسه گفت: در حوزه نظام فنی، اساس کار ما همکاری، همدلی و مشارکت با حفظ چارچوب هاست؛ این نظام هم دارای اختیارات قانونی زیاد و هم دارای محدودیت های فراوانی است که این مشکلات و محدودیت ها ما را در اصلاح امور متوقف نمی کند.

سیدجواد قانع فر ادامه داد: در اغلب موارد در تنظیم بخشنامه­ ها و آیین نامه ­ها، نظارت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ها را در نظر می ­گیریم، لذا انتظار می رود سازمان مدیریت این موضوع را در استان برای ذینفعان اطلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنگری در نظام فنی اجرایی و نظام مهندسی ساختمان ضروری است

بازنگری در نظام فنی اجرایی و نظام مهندسی ساختمان ضروری است