مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 14:372022-08-13سياسي

بازگشایی مرز خسروی بصورت رسمی از فردا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام صحبت الله رحمانی معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت کشور در بازدید از زیرساخت های مرز خسروی، - معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت کشور گفت: با اعزام دو کاروان زائرین، مرز خسروی بصورت رسمی از 23 مرداد بازگشایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام صحبت الله رحمانی معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت کشور در بازدید از زیرساخت های مرز خسروی، با اشاره به سفر خود به کشور عراق، گفت: پس از این سفر که به منظور بررسی و بازدید از امکانات و زیرساخت های خدمات رسانی به زائرین صورت گرفت، از بغداد به صورت زمینی به مرز خسروی و شهرستان قصرشیرین آمدیم.

وی با مناسب خواندن این مسیر برای سفر زائرین عتبات عالیات، افزود: در آنسوی مرز، عراقی ها حدود 48 گیت برای پذیرش زائرین اربعین و کاروان های رسمی حج و زیارت آماده کرده اند و در این سوی مرز هم 58 گیت مستقر شده است.

معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه امکانات خوبی در داخل مرز خسروی برای پذیرش زائرین فراهم شده، گفت: امیدواریم این مرز به زودی به روی مشتاقان حسینی بازگشایی شود و از این مرز نیز زائرین به عتبات عالیات مشرف شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مرز خسروی بصورت رسمی از فردا

بازگشایی مرز خسروی بصورت رسمی از فردا