مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 14:272022-08-13سياسي

آماده سازی سند الزامات تدوین برنامه چهارم مدیریت شهری تهران


رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با اعلام آماده سازی سند الزامات تدوین برنامه چهارم مدیریت شهری تهران گفت: این سند به زودی در دستورکار جلسات صحن شورا برای بررسی و تصویب قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمد آخوندی در آیین آغاز تدوین برنامه چهارم مدیریت شهری تهران ضمن قدردانی از نقش موثر مجموعه همکاران حوزه برنامه ریزی شهرداری تهران گفت: خوشبختانه شهرداری تهران به این بلوغ رسیده که هر اقدام حوزه برنامه ریزی را توسط کارشناسان خبره خود به سرانجام برساند و نیازی به برون سپاری ندارد.

  رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: گرچه برای برنامه چهارم مدیریت شهری تهران نیازمند مشورت اساتید و برخی مراکز خارج از شهرداری هستیم اما معتقدیم توان نگارش برنامه چهارم در مجموعه شهرداری تهران وجود دارد.

  وی با تاکید بر لزوم توجه به ضرورت ها و اولویت های شهر تهران در تدوین برنامه چهارم مدیریت شهری، افزود: شاید بتوان ایده آل ها و آرزوهای یک شهر مدرن هوشمند اسلامی را در سند برنامه  توسعه ای چهارم گنجاند اما به نظر می رسد برنامه باید به واقعیت نزدیک باشد و ضرورت ها، اولویت ها و امکانات شهر نیز در آن لحاظ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی سند الزامات تدوین برنامه چهارم مدیریت شهری تهران

آماده سازی سند الزامات تدوین برنامه چهارم مدیریت شهری تهران