مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 14:272022-08-13سياسي

بررسی مشکلات واحدهای تولیدی سیرجان توسط رییس کل دادگستری کرمان


رییس کل دادگستری استان کرمان در سفر به شهرستان سیرجان ضمن بازدید از واحدهای تولیدی به بررسی مشکلات این واحدها خواهد پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، حجت الاسلام حمیدی رییس کل دادگستری استان کرمان و جمعی از اعضای شورای قضایی استان امروز پس از ورود به سیرجان ابتدا با حضور در گلزار شهدای این شهرستان ضمن قرائت فاتحه و غبارروبی گلزار شهدا با آرمان های والای امام و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

رییس کل دادگستری استان کرمان ضمن دیدار با مردم، نحوه رسیدگی و روند پرونده های قضایی دادگستری و دادسرای سیرجان را مورد نظر قرار داد و از نزدیک با قضات و کارکنان قضایی سیرجان گفت وگو کرد.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در ادامه سفر دو روزه خود امروز از برخی کارخانجات منطقه ویژه اقتصادی سیرجان بازدید خواهد داشت و همچنین ضمن دیدار با کارگران و مدیران شرکت های معدنی و صنعتی گل گهر در جریان روند تولید و رفع برخی مشکلات شان قرار خواهد گرفت.

گفتنی است: مجموعه قضایی استان کرمان همسو با سیاست های اقتصادی و تولیدی در این شهرستان تلاش کرده اند و در رفع مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی نقش موثری را داشته اند و این سفر هم می تواند راهگشای رفع موانع و مشکلات باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات واحدهای تولیدی سیرجان توسط رییس کل دادگستری کرمان

بررسی مشکلات واحدهای تولیدی سیرجان توسط رییس کل دادگستری کرمان