مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 14:222022-08-13سياسي

مدارس غیردولتی مصداق بی عدالتی آموزشی در حق فرزندان کارگران است


دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان های ساوه و زرندیه گفت: وجود مدارس غیردولتی مصداق بی عدالتی آموزشی در حق فرزندان کارگران است.

- داود میرزایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساوه، ضمن انتقاد از فعالیت مدارس غیردولتی اظهار کرد: وجود مدارس غیرانتفاعی با عدالت آموزشی ناسازگار است و عدم عدالت آموزشی منجر به تبعیض اجتماعی نظام مند می شود.

وی افزود: خروجی نظام های آموزشی، عبور از سد کنکور و ورود به دانشگاه است و این گونه مدارس موجبات تبعیض و بی عدالتی برای انتخاب رشته های با اولویت و با اهمیت را فراهم می کنند.

دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان های ساوه و زرندیه با بیان این که عدالت آموزشی یکی از بحث های استراتژیک نظام است که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز به بسط و گسترش آن اشاره شده است، ادامه داد: عدالت آموزشی زمینه را برای دستیابی به عدالت اجتماعی فراهم می کند و از این منظر یکی از شرایط لازم برای جامعه ای متعالی، پویا و توسعه یافته محسوب می شود.

میرزایی بیان کرد: هم اکنون جامعه کارگری با مشکل تأمین مایحتاج و معیشت مواجه است و از عهده کوچکترین مخارج زندگی برنمی آید از این رو نمی تواند مانند برخی دیگر از اقشار جامعه فرزند خود را برای فراگیری تحصیل روانه مدارس غیردولتی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس غیردولتی مصداق بی عدالتی آموزشی در حق فرزندان کارگران است

مدارس غیردولتی مصداق بی عدالتی آموزشی در حق فرزندان کارگران است