مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 13:272022-08-13پزشكي

ترخیص 35 نفر از بیماران روستای چنارعلیای اسدآباد/ بیماران رایگان درمان شدند


رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از ترخیص 35 نفر از بیماران روستای چنارعلیا که به خاطر مسمومیت بستری شده بودند خبر داد و گفت: 11 نفر هنوز بستری هستند که حال آنها نیز رو به بهبودی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، هفته گذشته تعدادی از اهالی روستای چنار علیای اسدآباد به علت مسمومیت به بیمارستان حضرت قائم(عج) اسدآباد مراجعه کردند که طبق بررسی ها و اعلام مسئولان علوم پزشکی، علت این حادثه عامل عفونی بوده است.

رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در گفت وگو با فارس با بیان اینکه تا امروز 35 نفر از بیماران ترخیص شدند و 11 نفر هنوز بستری هستند گفت: در مجموع مراجعین سرپایی 276 نفر بودند که 53 نفر از آنها برای ادامه درمان بستری شدند.

الهه عزتی با اشاره به اینکه از مجموع 53 نفر بستری تا ظهر امروز 33 نفر ترخیص شدند، 6 نفر اعزام داشتیم و دو نفر نیز با رضایت شخصی مرخص شده اند افزود: متأسفانه یک نفر هم فوت کرد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در بیمارستان قائم(عج) 11 نفر با حال عمومی رو به بهبود، بستری هستند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس نیز از رایگان شدن خدمات درمانی حادثه دیدگان خبر داد و اظهار کرد: این بیماران در زمان ترخیص مبلغی پرداخت نمی کنند و کسانی هم که قبلا مرخص شده اند برای طی فرایند بازپس گیری مبالغ پرداختی به واحد مالی بیمارستان مراجعه کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترخیص 35 نفر از بیماران روستای چنارعلیای اسدآباد/ بیماران رایگان درمان شدند

ترخیص 35 نفر از بیماران روستای چنارعلیای اسدآباد/ بیماران رایگان درمان شدند