مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 12:372022-08-13پزشكي

آمادگی اورژانس در مرز خسروی برای خدمت رسانی به زائران اربعین


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از آمادگی 130 نیروی اورژانس در اربعین امسال خدمات رسانی خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، هومن رفیعی رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز در چهارمین جلسه کمیته بهداشت و درمان اربعین حسینی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، اظهار کرد: طی بازدید های انجام شده ، اقدامات صورت گرفته در مسیر تردد زائران اربعین حسینی(ع) در سطح استان به ویژه شهرستان های قصرشیرین و سرپل ذهاب و مرز خسروی مورد ارزیابی قرار گرفت و از نظر زیرساخت های حوزه اورژانس در استان جهت تردد زائران وضعیت مطلوبی وجود دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر سه مرکز مراقبت های مرزی معاونت بهداشتی در مرز خسروی فعال هستند و یک دستگاه آمبولانس نیز در این مرز مستقر است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: 64 دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور وضعیت بهداشت و درمان زائران را در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی(ع) پوشش می دهند.

وی تصریح کرد: بر این اساس 56 دستگاه آمبولانس وارد مجموعه ما می شود و تعدادی نیز به صورت آماده باش هستند و در صورت نیاز به این آمبولانس ها افزوده خواهد شد، همچنین 130 نیروی اورژانس در اربعین امسال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی اورژانس در مرز خسروی برای خدمت رسانی به زائران اربعین

آمادگی اورژانس در مرز خسروی برای خدمت رسانی به زائران اربعین