مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 10:022022-08-13سياسي

پولیتیکو: کاهش تحریم های سپاه در بسته نهایی پیشنهادی اروپایی ها


بر اساس پیشنهاد اروپایی ها، شهروندان غیرآمریکایی می توانند بدون نگرانی از تحریم های آمریکا با نهادهای مرتبط با سپاه تجارت کنند و پرونده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی بسته می شود.

- بر اساس پیشنهاد اروپایی ها، شهروندان غیرآمریکایی می توانند بدون نگرانی از تحریم های آمریکا با نهادهای مرتبط با سپاه تجارت کنند و پرونده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی بسته می شود.

نشریه آمریکایی پولیتیکو در گزارشی مدعی شده در متن پیشنهادی اروپا برای احیای برجام که اخیرا در وین روی میز مذاکره قرار گرفته، از برخی تحریم های اقتصادی آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عقب نشینی شده و مقرر شده پرونده فعالیت های هسته ای مشکوک ایران بسته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران ، پولیتیکو در گزارش خود نوشته: در حالی که در بسته پیشنهادی جدید اروپا با هماهنگی نزدیک با مقامات آمریکایی، تحریم های سپاه همچنان پابرجا هستند و لغو نمی شوند، اما اثربخشی آنها به شدت محدود می شود.

بر اساس متن پیشنهادی اروپا، اروپایی ها و افراد غیرآمریکایی می توانند بدون نگرانی از اعمال تحریم های آمریکا، با نهادهای اقتصادی تحت نظر سپاه تجارت کنند، به شرطی که شریک تجاری اصلی آنها در فهرست تحریم های آمریکا نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پولیتیکو: کاهش تحریم های سپاه در بسته نهایی پیشنهادی اروپایی ها

پولیتیکو: کاهش تحریم های سپاه در بسته نهایی پیشنهادی اروپایی ها