مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 09:372022-08-13دانش

کفعمی: بستر امیدآفرینی در جامعه باید از سوی دانشگاه ها ایجاد شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، محمدحسین کفعمی، مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور در رویداد بزرگ ایران 1435 که توسط بسیج دانشجویی استان فارس برگزار شد، - مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور بر ایجاد بستر امیدآفرینی در جامعه توسط دانشگاه ها و نقش بسیج دانشجویی در این راستا تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، محمدحسین کفعمی، مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور در رویداد بزرگ ایران 1435 که توسط بسیج دانشجویی استان فارس برگزار شد، گفت: در دوره ایران 1435 دانشجو را کنشگر تربیت می کنیم تا از لحاظ تشکلی بودنش به مسائل و مشکلات کشور نگاه و با رویکرد حل مسئله ورود کند.

کفعمی با بیان اینکه دانشجویان نقش بسزایی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی داشته اند افزود: دانشجویان سفیر دانش و آگاهی از بستر دانشگاه به بسترجامعه هستند و وظیفه آگاهی بخشی در سطح جامعه را به عهده دارند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب بیان کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی باید در مسیر آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی گام برداشته شود.

کفعمی با اشاره به حل مسائل کشور توسط دانشجویان، گفت: طرح مسئله محوری بسیج دانشجویی در راستای ورود به حل مسائل مختلف استانی و کشوری موفق بوده و دستاورد های مطلوبی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کفعمی: بستر امیدآفرینی در جامعه باید از سوی دانشگاه ها ایجاد شود

کفعمی: بستر امیدآفرینی در جامعه باید از سوی دانشگاه ها ایجاد شود