مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 09:222022-08-13سياسي

وزیر نیرو این هفته به کمیسیون کشاورزی مجلس می رود


وزیر نیرو به منظور پاسخگوی به سوالات 13 نفر از نمانیدگان در نشست روز (سه شنبه25 مردادماه ) کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس حاضر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، براساس دستورکار این هفته کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی اعضای این کمیسیون روز (یکشنبه23 مردادماه ) با رییس و معاونین مرکز پژوهش ها در خصوص الزامات نظارتی و تقنینی، تولید دانش بنیان و اشتغال آفرینان در بخش کشاورزی و مناطق روستایی و عشایری نشست مشترکی را برگزار می کنند.

در ادامه نشست روز (یکشنبه23 مردادماه ) کمیسیون کشاورزی، اب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی معاونت دریایی و تالاب های سازمان حفاظت از محیط زیست گزارش عملکرد خود را ارائه می کند وسپس نشست با اتحادیه علمی دانشجویان برگزار می گردد.

در نشست روز (سه شنبه25 مردادماه ) کمیسیون کشاورزی مجلس پس از بررسی تقاضای تعدادی از نمایندگان جهت تحقیق و تفحص از سیاست گذاری صادرات کیوی در وزارت جهاد کشاورزی، اعضای هیات تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان حفظ نباتات در ممانعت از تولید سموم کشاورزی داخلی و واردات نمونه خارجی آن انتخاب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر نیرو این هفته به کمیسیون کشاورزی مجلس می رود

وزیر نیرو این هفته به کمیسیون کشاورزی مجلس می رود