مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 08:372022-08-13سياسي

فضای مجازی در هفته ای که گذشت/ از تیتر شدن «خبرنگاران» تا چالش «مسئول پاسخگو»!


این هفته فضای مجازی مقارن با روز خبرنگار بود و در این ایام خبرنگاران و اهالی رسانه به تیتر اول رسانه ها تبدیل شده بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، این هفته خبرنگاران در سر خط اخبار قرار داشتند و غالب فضای مجازی به دید و بازدید مسئولان از رسانه ها اختصاص یافته بود.

آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین این هفته در صفحه خود ویدیویی از حضورش در برخی از رسانه های استان منتشر کرد.

محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین نیز این هفته در صفحه خود نوشت: تقارن روز عاشورا با روز خبرنگار فرصت مناسبی است برای یاد کردن از روایتگران صادقی که در کنار حماسه سازی روایتگر حماسه هم بوده اند و آنچه در تاریخ ماندگار شده ماحصل روایت های آن هاست به خبرنگاران متعهدی که صادقانه متوجه شأن تاریخ سازی خود هستند ادای احترام می کنم و برایشان آرزوی توفیق دارم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، با توجه به اینکه اغلب خبرنگاران فعال استان 365 روز سال را در کنار مسئولان قرار دارند و به انتشار اخبار و عملکرد ادارات می پردازند انتظار می رفت حداقل یک روز از سال که به آن ها اختصاص داده شده مسئولان نیز تنها به یک پیام تبریک و یا بازدیدهای گزینشی اکتفا نکنند و حداقل در این یک روز در کنار اهالی رسانه باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی در هفته ای که گذشت/ از تیتر شدن «خبرنگاران» تا چالش «مسئول پاسخگو»!

فضای مجازی در هفته ای که گذشت/ از تیتر شدن «خبرنگاران» تا چالش «مسئول پاسخگو»!