مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 01:522022-08-12سياسي

آب شرب ازنا کاملا سالم به دست مردم می رسد/ مردم به شایعات بی اساس توجه نکنند


آب شرب مورد استفاده مردم این شهرستان پس از انجام کلر زنی و آزمایش های لازم در اختیار مردم قرار می گیرد و هر گونه شایعه ای در مورد آلودگی آب در منطقه کاملا کذب و بی اساس است.

- محمدرضا فاتحی فرماندار ازنا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ازنا با اشاره به انتشار مطالبی در فضای مجازی مبنی بر عدم کُلر زنی و آلوده بودن آب شرب شهرستان ازنا اظهار داشت: متاسفانه برخی نادانسته مطالبی را در فضای مجازی منتشر می کنند که هیچ پایه و اساسی ندارد و تنها نتیجه این شایعات نگران کردن مردم است.

وی افزود: آب شرب ازنا که از سراب کمندان به تصفیه خانه منتقل و پس از چند مرحله پالایش، کُلرزنی، انجام آزمایشات و تست کیفیت به منازل منتقل می گردد، از کیفیت بالایی برخوردار بوده و فاقد هرگونه آلودگی است.

فرماندار ازنا با بیان اینکه شایعه آلودگی و عدم کلر زنی آب شرب ازنا کذب است، عنوان کرد: مردم با اطمینان آب شرب را مصرف کنند و در این رابطه هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.

وی با اشاره به تلاش شبانه روزی کارکنان و تلاشگران آبفای شهرستان ازنا در رابطه با کنترل بحران سیل و پاکسازی ورودی آب از سراب کمندان به تصفیه خانه اشاره و بیان کرد : پس از سیل اخیر و آسیب به سیستم آبرسانی سد کمندان به شهرستان ازنا از همان لحظات اولیه وقوع سیل تا پایان عملیات مدیرعامل، ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب شرب ازنا کاملا سالم به دست مردم می رسد/ مردم به شایعات بی اساس توجه نکنند

آب شرب ازنا کاملا سالم به دست مردم می رسد/ مردم به شایعات بی اساس توجه نکنند