مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 21:522022-08-12سياسي

فعالیت حدود 400 موسسه مردم نهاد در گیلان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان از برگزاری همایش روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی در 23 مردادماه خبر داد و گفت: حدود 400 موسسه مردم نهاد در گیلان فعالیت دارند که نشان دهنده اهتمام ویژه گیلانیان به مشارکت در امور جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حسین مصطفی پور امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی و تبریک به فعالان این عرصه اظهار کرد: تشکل های مردم نهاد بر پایه مشارکت در بخش های مختلف جامعه شکل گرفته است.

  وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب نقش مشارکت مردمی در جایگاه نظام اسلامی را بسیار سازنده و اثرگذار برشمرده اند، گفت: راهبرد دولت جهادی و انقلابی سیزدهم برمبنای استفاده از ظرفیت های اجتماعی مردمی در کنار دستگاه های اجرایی است.

  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به فعالیت حدود 400 موسسه مردم نهاد در گیلان بیان کرد: از این تعداد، بیشترین مجوز سمن ها در حوزه موضوعات اجتماعی صادر شده که این امر نشان دهنده توجه گیلانیان به مشارکت در امور جامعه است.

  به گفته مصطفی پور، مجموعه استانداری و تمامی دستگاه های اجرایی استان از تشکل هایی که براساس ضوابط و رعایت ارزش های حاکم بر جامعه اسلامی گام برمی دارند، حمایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت حدود 400 موسسه مردم نهاد در گیلان

فعالیت حدود 400 موسسه مردم نهاد در گیلان