مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 20:122022-08-12حوادث

نجات 60 شهروند از دل آتش در شهرک ولیعصر (عج)


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلال ملکی در تشریح جزییات وقوع حریق در یک مجتمع مسکونی واقع در شهرک ولیعصر (عج) گفت: ساعت 14 ظهر جمعه یک مورد آتش سوزی در مجتمع مسکونی در شهرک ولیعصر (عج)، - سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با تشریح جزییات وقوع حریق در یک مجتمع مسکونی در شهرک ولیعصر (عج) از نجات بیش از 60 نفر توسط آتش نشانان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلال ملکی در تشریح جزییات وقوع حریق در یک مجتمع مسکونی واقع در شهرک ولیعصر (عج) گفت: ساعت 14 ظهر جمعه یک مورد آتش سوزی در مجتمع مسکونی در شهرک ولیعصر (عج)، خیابان بافان به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران خاطرنشان کرد: در ادامه چهار ایستگاه آتش نشانی همراه دو دستگاه نردبان و بالابر و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی عنوان کرد: عوامل شهرداری منطقه و ستاد بحران منطقه نیز در محل حادثه حضور پیدا کردند.

ملکی خاطرنشان کرد: محل آتش سوزی یک مجتمع مسکونی پنج طبقه در دو بلوک بود که جمعاً 70 واحد می شد که از طریق راهرو ها به یکدیگر راه داشتند.

سخنگوی آتش نشانی تهران عنوان کرد: در پارکینگ منفی دو یک، حدود 12 خودرو و چندین دستگاه موتورسیکلت وجود داشت و چهار دستگاه خودرو به طور کامل دچار حریق شده بودند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات 60 شهروند از دل آتش در شهرک ولیعصر (عج)

نجات 60 شهروند از دل آتش در شهرک ولیعصر (عج)