مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 19:322022-08-12بين الملل

انهدام سامانه راداری AN/MPQ-64 ساخت آمریکا در اوکراین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، وزارت دفاع روسیه از انهدام شماری دیگر از تسلیحات نظامی ساخت آمریکا، که در اختیار نظامیان اوکراین است، - وزارت دفاع روسیه از انهدام شماری دیگر از تسلیحات نظامی ساخت آمریکا، که در اختیار نظامیان اوکراین است، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، وزارت دفاع روسیه از انهدام شماری دیگر از تسلیحات نظامی ساخت آمریکا، که در اختیار نظامیان اوکراین است، خبر داد.

وزارت دفاع روسیه امروز جمعه اعلام کرد که طی شبانه روز گذشته نظامیان روس یک سامانه راداری AN/MPQ-64 ساخت آمریکا را در منطقه دونتسک اوکراین منهدم کرده اند.

بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه همچنین دو موشک هیمارس ساخت آمریکا نیز در جریان درگیری های دو جانبه با نیرو های اوکراینی منهدم شدند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: تاکنون 267 هواپیمای اوکراینی و 146 بالگرد، 1727 هواپیمای بدون سرنشین، 365 سامانه موشکی ضدهوایی، 4287 دستگاه تانک و سایر خودرو های زرهی رزمی، 797 سامانه پرتاب راکت چند منظوره، 3290 توپ و خمپاره انداز صحرایی، 8 دستگاه خودروی ویژه نظامی و 8 دستگاه خمپاره انداز نیز در جریان عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین منهدم شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام سامانه راداری AN/MPQ-64 ساخت آمریکا در اوکراین

انهدام سامانه راداری AN/MPQ-64 ساخت آمریکا در اوکراین