مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 18:272022-08-12بين الملل

توصیه چین به نانسی پلوسی: به افغانستان، عراق، سوریه و لیبی هم سر بزن


اگر نانسی پلوسی، رییس مجلس نمایندگان آمریکا انقدر به دموکراسی و حقوق بشر اهمیت می دهد، بهتر است به افغانستان، عراق، - سخنگوی وزارت خارجه چین گفت: اگر نانسی پلوسی، رییس مجلس نمایندگان آمریکا انقدر به دموکراسی و حقوق بشر اهمیت می دهد، بهتر است به افغانستان، عراق، سوریه و لیبی برود تا برای کشتار صدهاهزار غیرنظامی به دست ارتش آمریکا ابراز ندامت کند.

سخنگوی وزارت خارجه چین با انتقاد از سفر نانسی پلوسی به تایوان گفت، بهتر است رییس مجلس نمایندگان آمریکا به افغانستان، عراق، سوریه و لیبی هم سفر کرده و از کشتار مردم بی گناه این کشورها به دست سربازان آمریکایی عذرخواهی کند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وانگ ون بین، سخنگوی وزارت خارجه چین گفت: اگر نانسی پلوسی، رییس مجلس نمایندگان آمریکا انقدر به دموکراسی و حقوق بشر اهمیت می دهد، بهتر است به افغانستان، عراق، سوریه و لیبی برود تا برای کشتار صدهاهزار غیرنظامی به دست ارتش آمریکا ابراز ندامت کند.

او همچنین می تواند به این کشورها وعده دهد که وحشی گری های مشابهی که ناشی از نقض منشور ملل متحد و هنجارهای قوانین بین المللی است، دیگر تکرار نخواهد شد.

  ون بین سفر نانسی پلوسی به تایوان را یک تحریک عمده سیاسی دانست که سیاست چین واحد و مفاد سه ماده بیانیه مشترک چین و آمریکا را نقض می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه چین به نانسی پلوسی: به افغانستان، عراق، سوریه و لیبی هم سر بزن

توصیه چین به نانسی پلوسی: به افغانستان، عراق، سوریه و لیبی هم سر بزن