مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 15:272022-08-12سياسي

دریادار سیاری: هیچ کشوری بی اجازه ایران حق حضور در خلیج فارس را ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیین دانش آموختگی دوره 18 تکاوری مرکز آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی نیروی دریایی ارتش با حضور امیر دریادار سیاری، - معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: نیروی دریای ارتش اجازه نداد هیچ کشوری مگر با اجازه جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس حضور یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیین دانش آموختگی دوره 18 تکاوری مرکز آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی نیروی دریایی ارتش با حضور امیر دریادار سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش برگزار شد.

امیر دریادار سیاری در این آیین که در اردوگاه صحرایی شهید مولایی منجیل برگزار شد، گفت: حماسه 34 روزه مقاومت خرمشهر، عملیات ثامن الائمه، بیت المقدس و والفجر و پدافند از جزایر و سکو های نفتی، عملیات مروارید و بیش از 200 عملیات اسکورت دریایی سابقه درخشانی است که نیروی دریایی ارتش در کارنامه خود دارد و در همه آن ها عملکرد جانانه تکاوران و تفنگداران دریایی متجلی است.

وی خاطر نشان کرد: به لطف خدا نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران علاوه بر افتخاراتی که در عملیات های دوران دفاع مقدس خلق کرد، مأموریت خطیر حفاظت از اقتصاد کشور با اسکورت بیش از 10 هزار کشتی را نیز به بهترین شکل انجام داد، این نیرو اجازه نداد هیچ کشوری مگر با اجازه جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریادار سیاری: هیچ کشوری بی اجازه ایران حق حضور در خلیج فارس را ندارد

دریادار سیاری: هیچ کشوری بی اجازه ایران حق حضور در خلیج فارس را ندارد