مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 15:222022-08-12سياسي

پررنگ ترین مسئله در صحرای کربلا زنده نگه داشتن امر به معروف و نهی از منکر بوده است


نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در نهضت عاشورا، گفت: توجه به وقایع عاشورا نشان می دهد که پررنگ ترین مسئله در صحرای کربلا زنده نگه داشتن امر به معروف و نهی از منکر بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله علی خاتمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با تاکید بر اهمیت نماز در دین اسلام به عنوان یک مسئله اساسی اظهار کرد: بر اساس فرمایش امام علی (ع) به مردم یمن، همه امور تابعی از نماز هستند به طوری که اگر به برپایی نماز اهمیت قائل شوید بر دیگر ارکان دین هم اهمیت قائل خواهید شد.

امام جمعه زنجان پرداخت زکات را از دیگر امور مهم در دین اسلام دانست و افزود: پرداخت زکات یعنی افراد غنی به محرومان جامعه توجه می کنند.

وی با ابراز تاسف از عدم توجه برخی به امر مهم زکات گفت: متاسفانه برخی در جامعه امروز از این موضوع غافل هستند و موضوع مشکلات اقتصادی را مانع پرداخت زکات می دانند که این تعبیری اشتباه است و افرادی که مستحق محسوب نمی شوند، باید زکات بپردازند.

آیت الله خاتمی با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در نهضت عاشورا، تاکید کرد: توجه به وقایع عاشورا نشان می دهد که پررنگ ترین مسئله در صحرای کربلا زنده نگه داشتن امر به معروف و نهی از منکر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پررنگ ترین مسئله در صحرای کربلا زنده نگه داشتن امر به معروف و نهی از منکر بوده است

پررنگ ترین مسئله در صحرای کربلا زنده نگه داشتن امر به معروف و نهی از منکر بوده است