مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 15:022022-08-12سياسي

جلوی واردات بی رویه محصولات کشاورزی در فصل برداشت گرفته شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه موقت ساری امروز در خطبه های نماز جمعه ساری،با تسلیت ایام عزاداری حسینی، اظهار کرد: اینکه در این ایام با برگزاری مراسم ها، عزاداری حسینی و در راستای فرهنگ عاشورایی تلاش می کنند، جای تقدیر دارد.

  وی افزود: باید بدانیم هر فرهنگی آسیب های خود را دارد و در هر حرکت مصلحانه و مجاهدانه ای افرادی در کمین هستند که آنرا از هدف تهی کرده و از مسیرش بازدارند و انحراف ها را در آن ایجاد کنند.

  امام جمعه موقت ساری بیان کرد: در واقع فرهنگ عزاداری؛ نشر شهادت، دینداری و علاقه مندی به آل محمد (ص) است که احتمال آسیب هایی از جمله قمه زنی، برخی حرکات وجود دارد ولی باید هیأت های عزاداری فرهنگ عاشورایی را در عصر خفقان و ظلم زنده نگهدارند.

  حسینی با تاکید بر اینکه باید فرهنگ غنی همراه با سخنرانی تقویت شود و به جوانان منتقل شود، خاطرنشان کرد: پنج جریان فکری حاکمان ظالم، عالمان مزدور و درباری، گروه های منحرف و انسان های سطحی نگر و بی بصیرت و سایر مقابل سیدالشهدا ایستادند.

  وی تصریح کرد: برخی از انسان های بی بصیرت را امروز مقابل جبهه سیدالشهدا می بینیم مانند مفتی های وهابی سلفی برای نوامیس  مسلمانان در شامات، یمن، عراق، از جهاد نکاح تا فتواهای عجیب و غریب در راستای مخالف با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوی واردات بی رویه محصولات کشاورزی در فصل برداشت گرفته شود

جلوی واردات بی رویه محصولات کشاورزی در فصل برداشت گرفته شود