مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 14:572022-08-12سياسي

ائمه جمعه استان اردبیل در نماز جمعه چه گفتند؟


ائمه جمعه استان اردبیل در خطبه های نماز جمعه این هفته (21 مرداد 1401) فرارسیدن 26مرداد سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی را گرامی داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، نماز جمعه این هفته (21 مرداد ماه 1401) در شهرستان ها و شهرهای مختلف استان اردبیل برگزار شد.

شهرستان مرزی اصلاندوز نیازمند توجه جدی مسئولان است حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفرزاده  در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی در هفته پیش رو اظهارکرد: مقاومت کلید واژه ای بود که توسط رزمندگان حق علیه باطل در جبهه ها به رخ دشمنان این انقلاب کشیده شد.

آرامش امروز را مدیون فداکاری رزمندگان، جانبازان و به خصوص شهدا هستیم.

وی گفت: الگو قراردادن ایثارگری های آزادگان لازمه حرکت به سوی تمدن اسلامی است اگر نبود مقاومت ها و فداکاری های ایثارگران در دوران دفاع مقدس، قطعاً ما امروز این میزان از خودباوری و اعتماد به نفس را در میان جوانان شاهد نبودیم.

شهید حججی ها ادامه همان مسیر پاکی هستند که شهدای جنگ و آزادگان آن را آغاز کرده اند.

جعفرزاده با تحلیل روند مذاکرات برجام افزود: اولاً لازم است بدانیم که بحث بر سر چیست؟ طرفین چه می گویند و چانه زنی ها درکجاست و ما چه چیزهایی می خواهیم؟ این کاملاً طبیعی است که در مذاکرات سیاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه استان اردبیل در نماز جمعه چه گفتند؟

ائمه جمعه استان اردبیل در نماز جمعه چه گفتند؟