مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 14:372022-08-12سياسي

بانک ها برای حل مشکل جوانان تسهیلات بدون بهره پرداخت کنند


بانک ها باید در حل مشکل جوانان و خانواده های کم درآمد تسهیلات بدون بهره پرداخت کنند چراکه زوج های جوان در تشکیل زندگی خود نباید با مشکل دریافت تسهیلات با سود کلان و اقساط بالا مواجه باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در خطبه های نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: ارائه و فروش کالا بی کیفیت، کار نامطلوب و غیرموثر گناه اقتصادی محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: خدمات صادقانه به مردم از سوی مسؤولان سیاست راهبردی نظام اسلامی ایران است و حضور مسؤولان در محافل های مردمی در مساجد، محیط های مردمی، هیئت های مذهبی، همایش های مردمی و دیگر محافل یک ضرورت است.

خطیب نماز جمعه بوشهر، پاسخگو به مطالبات و درخواست های مردم را از دیگر ویژگی مسؤولان در نظام اسلامی دانست و بیان کرد: مسؤولان باید در حل مسائل، تحقق مطالبات، درخواست های مردم جهادی و انقلابی عمل کنند.

امام جمعه بوشهر گفت: با توجه به اینکه یکی از مشکلات مهم مردم در حوزه اقتصادی و معیشتی است مسئولان توجه جدی به حل مسائل اقتصادی مردم داشته باشند.

وی عنوان کرد: دشمن دنبال انحراف اعتقادات و دستاوردهای انقلاب اسلامی است از این نظر باید فرهنگ انقلابی اسلامی در راستای جهاد تبیین در جامعه نهادینه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها برای حل مشکل جوانان تسهیلات بدون بهره پرداخت کنند

بانک ها برای حل مشکل جوانان تسهیلات بدون بهره پرداخت کنند