مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 14:222022-08-12سياسي

جلوی واردات بی رویه محصولات کشاورزی در فصل برداشت گرفته شود


شایسته است سازمان های وابسته به کشاورزی و بیمه گران نگذارند واسطه گری ها و واردات بی رویه در فصل برداشت محصولات کشاورزی باعث ضرر و زیان در کشور شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه موقت ساری امروز در خطبه های نماز جمعه ساری،با تسلیت ایام عزاداری حسینی، اظهار کرد: اینکه در این ایام با برگزاری مراسم ها، عزاداری حسینی و در راستای فرهنگ عاشورایی تلاش می کنند، جای تقدیر دارد.

  وی افزود: باید بدانیم هر فرهنگی آسیب های خود را دارد و در هر حرکت مصلحانه و مجاهدانه ای افرادی در کمین هستند که آنرا از هدف تهی کرده و از مسیرش بازدارند و انحراف ها را در آن ایجاد کنند.

  امام جمعه موقت ساری بیان کرد: در واقع فرهنگ عزاداری؛ نشر شهادت، دینداری و علاقه مندی به آل محمد (ص) است که احتمال آسیب هایی از جمله قمه زنی، برخی حرکات وجود دارد ولی باید هیأت های عزاداری فرهنگ عاشورایی را در عصر خفقان و ظلم زنده نگهدارند.

  حسینی با تاکید بر اینکه باید فرهنگ غنی همراه با سخنرانی تقویت شود و به جوانان منتقل شود، خاطرنشان کرد: پنج جریان فکری حاکمان ظالم، عالمان مزدور و درباری، گروه های منحرف و انسان های سطحی نگر و بی بصیرت و سایر مقابل سیدالشهدا ایستادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوی واردات بی رویه محصولات کشاورزی در فصل برداشت گرفته شود

جلوی واردات بی رویه محصولات کشاورزی در فصل برداشت گرفته شود