مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 14:022022-08-12اجتماعي

اجرای طرح ویژه مهدویت در مدارس استان یزد


مدیر بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) یزد رصد فعالیت های مهدوی واجرای برنامه فرهنگی وهنری را از جمله اقدامات در دستور دانست و گفت: طرح ویژه مهدویت در مدارس استان یزد اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمود رستگاری پیش از ظهر امروز در نشست کمیته  تربیت مهدوی  به میزبانی آموزش و پرورش استان یزد اظهار کرد:  رسالت اصلی این بنیاد رصد فعالیت های مهدوی است، آموزش و پرورش در برگزاری برنامه های مهدوی پیشگام بوده و از برنامه های شاخص در سطح استان صندوق نذر گل نرگس است که از سالیان قبل شروع شده و ادامه دارد.

وی افزود: از چند سال گذشته مسابقات کتابخوانی با عنوان عطر انتظار ویژه همه مقاطع تحصیلی و همچنین فرهنگیان با همکاری بنیاد و آموزش و پرورش در سطح استان برگزار می شود و در سطح مدارس استان صبحگاه انتظار، حضور رابطین مهدوی در مدارس و گروه های مهدی یاور دانش آموزی در مدارس از دیگر برنامه های مهدوی در مدارس استان است.

رستگاری تصریح کرد: آیت الله ناصری امام جمعه استان نیز تأکید بسیاری به توجه به پیش دبستانی ها و تأمین محتوا برای این مقطع آموزشی دارند، از سال 98 کتابی با عنوان شیرین عسل تألیف شد که مباحث مربوط به توحید، امامت، نبوت   را در قالب قصه و داستان در توضیح می داد و دوره آموزش آن در قالب 36 جلسه برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ویژه مهدویت در مدارس استان یزد

اجرای طرح ویژه مهدویت در مدارس استان یزد