مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 13:222022-08-12سياسي

سکوت خواص و عافیت طلبی موجب عاشورا شد/ دشمنان به دنبال حذف شعور حسینی هستند


امام جمعه موقت تبریز با بیان اینکه سال هاست که دشمنان تلاش می کند تا نهضت حسینی را از بین ببرد زیرا این ظرفیت را می داند ولی هر کاری کنند هیچ کاری نمی توانند انجام دهند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین مهدی عالی، امروز در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه تبریز که با حضور پرسکوه نمازگزاران در مصلای اعظم امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به کشور اسلامی است؛ یکی از نمونه های مقاومت، ایستادگی و پایداری آزادگان است.

  وی ادامه داد: جا دارد یادی از مرد بزرگ خمینی اسارت، مرحوم حاج آقا ابوترابی کنیم، که از همه بیشتر اسارت دید و همه اسرا را از لحاظ رشد معنوی و فکری هدایت کرد.

  امام جمعه موقت تبریز خاطرنشان کرد: سال هاست که دشمن تلاش می کند تا نهضت حسینی را از بین ببرد زیرا این ظرفیت را می داند ولی هر کاری کنند هیچ کاری نمی توانند انجام دهند.

  وی گفت: دشمن سعی دارد تا شعور نهضت حسینی را از ما بگیرد از این رو هیات ها باید علاوه بر شور حسینی، شعور حسینی هم ایجاد کند زیرا این شعور مدافع حرم ایجاد می کند.

  خطیب موقت نماز جمعه ادامه داد: صرفا گریه برای حسین (ع) فایده ندارد زیرا که خود یزید هم گریه کرد ولی چه فایده دارد؟  وی با تاکید بر اینکه به حادثه کربلا باید از منظر عبرت و درس نگاه کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت خواص و عافیت طلبی موجب عاشورا شد/ دشمنان به دنبال حذف شعور حسینی هستند

سکوت خواص و عافیت طلبی موجب عاشورا شد/ دشمنان به دنبال حذف شعور حسینی هستند